30.11.2014

Wishlista na najbliższe miesiące

Te z Was, które znają mnie nie tylko z bloga, ale i prywatnie, wiedzą, że w ostatnim czasie staram się nie kupować zbyt dużej ilości kosmetyków, bo gromadzenie ich zazwyczaj kończy się rozdawaniem nieużywanych rzeczy wśród znajomych. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z moją małą wishlistą, którą chciałabym wreszcie spełnić. Na pewno nie uda mi się to w przeciągu jednego miesiąca, ale są to perełki do których wzdycham już długi czas i postanowiłam wreszcie coś z tym zrobić. Chcecie zobaczyć na co będę polować w najbliższym czasie? Czytajcie dalej :)


1. Paleta cieni Balmsai od The Balm. Odkąd ją zobaczyłam, wiedziałam, że musi być moja i na pewno będzie. Ma przepiękne kolory, takie, które bardzo lubię. Nie są to same brązy i beże, ale nutkę kolorystyczną też ma. Prawda, że piękna?

 2.  Żel oczyszczający z wyciągami z pokrzywy i Lemon Tea-Tree od Lulu&Boo chodzi za mną od pewnego czasu. Przetestowałam już wiele myjadeł do twarzy, chcę wypróbować coś z wyższej półki, co nie będzie wysuszać a wiem, że ten żel tego nie robi (dzięki Balbina :*)

3. Paleta cieni Smoky firmy Zoeva. Będzie cudnym uzupełnieniem mojej szaro-brązowo-burej kolekcji cieni. A przy okazji sprawdzę o co tyle szumu, bo palety tej firmy chwalą wszyscy dokoła.

4. Perfumy Flowerbomb EDP od Victor&Rolf. Bo co to byłaby za wish bez flachy perfum prawda? Ukochane HP Diora już mam w swojej kolekcji, teraz przyszła pora na kolejny przecudowny zapach. Zebrałam dzięki niemu wiele komplementów, kilka koleżanek pytało mnie czym tak pięknie pachnę, więc rozumiecie same... :)

5. Osławiony balsam do ust marki Nuxe. Ostatnio mam bzika również na punkcie swoich ust, dlatego ten balsam musiał się znaleźć na mojej liście. Czytałam, że działa cuda, pora się o tym przekonać.

6. Świeca Yankee Candle o zapachu Black Plum Blossom. Ten zapach był już na mojej poprzedniej liście, jednak wpadł mi w ręce całkiem inny zapach, dlatego ponownie ją tutaj wrzucam. Może tym razem uda mi się ją wreszcie kupić, bo zapach jest przepiękny - kwintesencja tego co lubię.

Może coś z tej listy przyniesie mi w tym roku Mikołaj? Kto wie :) Lista jest krótka, bo staram się ograniczać z zakupami a jak już coś kupię, to nieco droższego i lepszego niż milion tanich, ale kiepskich bubli. A jak wyglądają Wasze aktualne wishlisty? Chętnie poczytam, więc piszcie koniecznie w komentarzach.

54 komentarze:

  1. Ta paletka z Zoevy również mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świec nigdy za dużoo, o tym zapachu mam na razie wosk, choć kilka razy przeszła mi przez myśl świeca :D
    Mi się mażą pędzle Zoeva, albo Mac :P

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam do ust Nuxe sama mam smaczki, szczególnie teraz zimą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótka, ale fajna :) Ja właśnie się zastanawiam czy coś z wishlisty w tym miesiącu kupić, a jeśli tak to co. Staram się czekać do kolejnego miesiąca, kiedy niemal na 99,99% dostanę stypendium za wyniki w nauce, ale to wstrzymywanie się mnie dobija. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Black Plum to mój ulubiony zapach z YC :) też marzę o świecy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą świecę Yankee i ja chcę:) Zapach przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta Zoeva jest piękna <3
    Ja dziś umieściłam listę zachcianek na ddd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie zapach flowerbomb i YC:) nuxe posiadam, nie jestem w 100% zadowolona, ale jest ok na noc

    OdpowiedzUsuń
  9. O balsamie Nuxe słyszałam sporo dobrego, jednak nie do końca wiem czy teraz w niego inwestować, gdy takie zapasy produktów do ust mnie otaczają.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. balsam do ust bym chętnie wypróbowała też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przychylam się do Flowerbomba :) mam i jestem w nim zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi marzyła się Bon Bon Rolfa i mam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna lista, na kilka produktów sama skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spełnienia marzeń, ja zamierzam zamówić sobię paletę the balm california

    OdpowiedzUsuń
  15. Lista bardzo przemyślana. Ja muszę swoją zaktualizować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lista przemyślana :) A ja czasami sama nie wiem czego chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Wish Lista jako tako nie powstała, ale chyba czas takową sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno zrecenzowałam wosk o zapachu Black Plum Blossom i mnie również się spodobał, ale mimo wszystko wolę Lovely Kiku i w przyszłości zakupię świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka wygląda fajnie:) w sumie ja na swojej kosmetycznej liście mam tylko róż NARSa w odcieniu gina i od dzisiaj na nowo żółty puder Clinique:D ale w sumie wszystko co chciałam kupiłam:) nawet w nadmiarze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Balsam Nuxe jest rewelacyjny. Szczerze Ci polecam :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsam do ust Nuve także jest na mojej wish liście :)
    powodzenia w realizowaniu marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  22. tez bym chciala paletke zoevy < 33

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez przygarnelabym ten zapach YC :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie przydałaby się ta paleta Smoky. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Posiadam świece i gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Balsam NUXE podobno jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny Blog :) Miło się tu czas spędza :) Zostaje na dłużej ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie :):) Pozdrawiam Serdecznie :D:D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog :) będe wpadać podbijac listę :P- zapraszam do siebie. Uwielbiam Yankee Candle. każdy zapach jest nieziemski. Wchodzę do mieszkania gdzie jest ona zapalona i otula mnie zawsze zapach ciasteczek :) http://www.beautyadvisor.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletkę Thebalm też chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świece Yankee Candle nie dają mi spokoju, ale ta cena... :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz bardziej podobają mi się paletki marki Zoeva ! Ojj fajnie by było dostać taką na święta

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie produkty na TAK!!
    Zapraszam do siebie! Mile widziana obserwacja. Nowa seria świąteczna - #MARYCHRISTMAS już u mnie na blogu! Pozdrawiam :) life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Balsamik do ust Nuxe Ci polecam, tylko trzeba nakładać go cieniutką warstwą.
    A z Twojej listy najbardziej chciałabym Flowerbomb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje również skusił mnie ten balsam :) P.obserwuje bloga !

      Usuń
  34. Vi gir medikamenter for behandling av forskjellige helseproblemer, ved hjelp av et stoff som allerede er forsynt med korn kan kurere sykdommen fullstendig.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy coś zrecenzujesz z lakierów hybrydowych od semilaca?

    OdpowiedzUsuń