21.09.2013

Nowości kinowe - Czas na miłość

Kilka dni temu wybraliśmy się z moim B. do kina. Musieliśmy nasze bilety wykorzystać do końca września, padło więc na film 'Czas na miłość'. Z braku laku poszliśmy, nie myśląc wcale, że film okaże się tak dobry.


Film opowiada o mężczyźnie, który potrafi podróżować w czasie. Wiem, że to pewnie dla Was banał, ale wg mnie film jest całkiem niezły. Ukazuje relacje mężczyzny z rodzicami, siostrą, żoną i dziećmi. Ten film to bardzo dobra odskocznia od codziennych problemów. Bardzo poruszająca jak i chwilami śmieszna komedia romantyczna. W kilku momentach miałam łzy w oczach co zdarza mi się bardzo rzadko.

Polecam wybrać się do kina albo przynajmniej obejrzeć go w domu przed komputerem :)

A może któraś z Was już go obejrzała i podzieli się spostrzeżeniami? Czekam na komentarze.

8 komentarzy:

  1. Nie widziałam, ale z chęcią bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rachel McAdams jest doskonała w komediach romantycznych, uwielbiam ją, na dodatek ma taką śliczną buzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, może się wybierzemy. Osobiście uwielbiam tą aktorkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię filmy tego reżysera, do tego moja ulubiona Rachel McAdams :D Planuję na niego iść :))

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja byłam i się mile zaskoczyłam. I tu coś o tym napisałam:) http://okarzut.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń