8.10.2013

Krótki post o kąpieli mlecznej od BingoSpa





Producent: BingoSpa
Nazwa: Kąpiel mleczna z jogurtem i biała glinką
Cena: 7,90-14zł
Kilka słów od producenta: "Mleczna Kąpiel BingoSpa z jogurtem i białą glinką myje i pielęgnuje, pozostawia skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.  "
Dostępność: małe sklepiki osiedlowe, internet

Kosmetyk kupiłam, kiedy miałam bon -50zł do sklepu internetowego BingoSpa. Chciałam przetestować kosmetyki tej firmy już od dawna i kiedy nadarzyła się okazja - wkładałam do koszyka co popadnie :D Wpadł mi też tej kosmetyk. Skusiłam się na niego, bo aktualnie jest promocja i za 620g płacimy tylko 7,90zł, więc cena śmiesznie niska. Producent zaleca wsypywać do wanny ok. 200g produktu na 1 raz. Ja jednak uważam, że to lekka przesada i wsypuję go o wiele mniej, w związku z czym jest wydajny. Jeśli chodzi o efekty, to niestety nie robi nic. Woda jest zabarwiona na mleczny kolor, kosmetyk po kontakcie z nią przestaje pachnieć. Już w opakowaniu pachnie bardzo słabo. Nie zauważyłam, że moja skóra po jego użyciu jest gładka czy aksamitna. Kosmetyk rozpuszcza się całkowicie w wodzie, nie pływają po dnie jego resztki i nie gryzie nas podczas kąpieli. Jednak dla mnie to taki o dodatek do kąpieli nie robiący kompletnie nic. Gdyby chociaż ładnie i mocniej pachniał to mogłabym się dla samego zapachu pokusić o kolejne opakowanie, jednak nie kupuję kosmetyków, by wąchać je w pudełkach. Plus za cenę, jednak powtórki nie będzie.

Ocena: 2/5

A Wy co o myślicie o tego typu kosmetykach?

30 komentarzy:

  1. Widzę,że wypada słabo więc szkoda go kupować. Miałam kilka kosmetyków tej firmy i sprawdzają się dobrze jednak rewelacji nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero ten zdążyłam przetestować :) W kolejce czeka jeszcze kilka maseł i żeli, więc może tamte dadzą radę :)

      Usuń
  2. Widzę, że mimo niskiej ceny, nie jest to produkt warty zakupu. A szkoda, bo zapowiadało się fajnie. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 200g do jednej kąpieli ?! Czyli opakowanie na 3 razy? Wow!

    Na kosmetyki Bingo Spa się czaję, ale ten ominę z daleka. Polecam Ci kosmetyki do kąpieli Green Pharmacy. Miałam sól i olejek - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wg producenta na 3 razy :D Z GP miałam masełko i było całkiem fajne :)

      Usuń
  4. A próbowałaś używać jako peeling?:) Ja sole (nie wiem co to jest, czy proszek czy sól:D) do kąpieli które nic nie dają używam w ten sposób:) Na wilgotna gąbkę albo szczotkę wsypuję odrobinę i masuję ciało:) Może nie pomaga w nawilżeniu ale ciałko jest gładziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na trzy razy? Cóż... A szkoda, chciałam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ale może, żeby wsypać te 200g, które zaleca producent to by podziałało? Przynajmniej ja tak uważam, bo żeby działał w mniejszej ilości to producent by nie zawyżał aż tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię, choć przyznam, że wygląda bardzo ładnie :) Szkoda tylko, że jest taki kiepski :/ Pozdrawiam, Alishious.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie pachnie to wykorzystaj ją jako zapach do łazienki czy gdzie kolwiek:)Przesyp do małego ozdobnego woreczka i zawieś gdzieś:) Ja tak zrobiłam z lawendową solą i zawiesiłam w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że pachnie mało intensywnie i czuć ten zapach po nachyleniu się nad opakowaniem dopiero, więc nie rozniesie się po łazience czy innym pomieszczeniu :(

      Usuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdził :( Ja nie przepadam za takimi umilaczami kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale jakoś nie lubię mlecznego koloru w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka rzeczywiście wygląda zachęcająco, ale skoro nie widać różnicy... to po co przepłacać? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich produktów do kąpieli :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie miałam, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. tego nie miałam jeszcze... ale ogólnie to bardzo lubię ich kosmetyki. Chyba zależy na co się trafi a wiadomo, że nie zawsze kosmetyk może odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń