25.04.2014

Techniczne pytanie do Was - prośba o pomoc

Dziewczyny, dzisiaj post niekosmetyczny. Powiem Wam, że ostatnio przez problemy z komputerem nie mam nawet ochoty na pisanie notek na nim. Od ok. 2 tygodni próbuję poradzić sobie z co rusz nowymi problemami jakie sobie wymyśla. Sytuacja została prawie opanowana. Pozostał tylko jeden szczegół.

Co może być przyczyną tego, że nie działa mi Java Script, nie widzę opcji szukaj ani obserwatorów na blogu i co najśmieszniejsze - nie mogę rozwinąć nawet listy blogów, bo po kliknięciu w "pokaż wszystko" kompletnie nic się nie dzieje?

Dodatkowo przy wejściu na niektóre strony pojawia się komunikat taki jak poniżej.


Wiecie o co może chodzić? Próbowałam już wielu rzeczy a problem jak był tak jest :(

Pomożecie? :*

P.S. Jak tylko uporam się z tym problemem - wracam do Was ze zdwojoną siłą :)

17 komentarzy:

  1. ojeeeny ja sie niestety nie znam ;/ale sprobuje zpaytac kolege moze on cos proadzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym wdzięczna, bo ja już nie mam sił do tego komputera :P

      Usuń
  2. Nie wiem niestety, ale sama mam dużo problemów z bloggerem. Nawet nie mogę zdjęcia dodać żeby moja miniaturka była wsród obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do tego posta - powinno pomóc :) http://po-prostu-piekno.blogspot.com/2014/01/co-zrobic-kiedy-obraz-w-profilu-bloga.html

      Usuń
  3. Podpytam dziś wieczorem mojego chłopaka albo brata i dam znać. Oni się w miarę w takich sprawach orientują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Daj znać czego się dowiesz :)

      Usuń
  4. A nie możesz odinstalować i zainstalować Javę jeszcze raz? albo przywrócić system sprzed dwóch tygodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam jak piszesz z Javą i fakt, poprawiło się, ale nadal nie wyświetlają mi się niektóre blogi, które zostały przeniesione na swój własny serwer, np http://www.goodtotry.pl/ - pojawia mi się to samo okienko co w poście :(

      Usuń
  5. niestety ale się nie znam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaktualizuj Javascript, powinno pomóc :)
    Jeśli nie to odinstaluj i zainstaluj ponownie. W przeciwnym razie możesz do mnie napisać i postaram się coś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tak i nadal nie wchodzą mi niektóre blogi :( Zaraz do Ciebie napiszę :*

      Usuń
  7. Zainstaluj nowszą wersję flash playera i wyczyść dane przeglądarki do zera. łącznie z zainstalowanymi pierdołami. ostatecznie zostaw tylko ad blocka i dokumenty googla jako rozszerzenia. https://get.adobe.com/pl/flashplayer/ tu masz flasha i powinno pomóc - daj znać czy przydały się moje rady ;) Java i flash mają inne zakresy działania stąd java mogła pomóc w połowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektóre problemy pomogło to rozwiązanie :) Całkowicie pomogło jednak to co radzi chłopak z tego linka http://forum.pcformat.pl/WARNING-Internet-Explorer-Your-Flash-Player-out-of-date-usuwanie-t i już wszystko działa :)

      Usuń