3.09.2013

Małe uzupełnienie zapasów kosmetycznych

Małymi krokami staram się uzupełniać moją kosmetyczkę o rzeczy, które chciałam spróbować od dawna. Z resztą widać to po moich ostatnich dwóch zakupowych notkach. Tym razem padło na zakupy w sklepie ezebra.pl. Swoją drogą, pomimo niskich cen, raczej nie zrobię tam zakupów po raz drugi, ponieważ obsługa nie jest zbyt serdeczna dla klientów. Osoby, które zamawiały ze mną, są zachwycone, jednak ja nie pałam już tak dużym entuzjazmem do tego sklepu jak na początku.

Przechodząc do zakupów, starałam się nie kupować zbędnych kosmetyków, ale niestety nie wyszło. Zawsze w moich zakupach musi znaleźć się choć jedno mazidło do ust. To już mój taki mały nawyk. Muszę jeszcze nauczyć się regularnie ich używać, bo co z tego, że kupię, skoro używam ich od wielkiego dzwonu?!


Zamówiłam:
- Blistex balsam do ust zapobiegający pękaniu
- Essie lakier do paznokci Mojito Madness
- Manhattan Eyemazing tusz podkręcający
- Sally Hansen żel do usuwania skórek
- Rimmel Sexy Curves tusz podkręcający Brown/Black

Po pierwszych testach jestem trochę niezadowolona z balsamu do ust, bo smakuje okropnie. A najfajniej zapowiada się tusz Rimmela :)

Dajcie znać, jeśli macie coś z tej listy i chcecie podzielić się swoimi wrażeniami! :)

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też :) Szkoda, że tylko kolor, bo trwałość marniutka :(

      Usuń
  2. Daj znać jak ten żel do usuwania skórek się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Essie wygląda świetnie, a żel SH sprawdza się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierów essie nie lubię, za to Blistex mnie od dawna kusi, ale w standardowej;) wersji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ania :)

      Ja Blistexy mam oba, tzn standard i ten :)

      Usuń
  5. Mam ten żel do skórek i sprawuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak samo sprawdzi się i u mnie :)

      Usuń
  6. Używam tego tuszu Rimmela już X czasu i nie zamierzam zmieniać. Kupuję intense black i go uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się czaję na ten żel do skórek, po pierwszym stypendium będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję w takim razie :) Ja już na stypendium nie mam co liczyć, bo naukę zakończyłam :D

      Usuń
  8. Lakier do paznokci ma świetny kolor! A co do balsamu do ust, mogę polecić tobie jeden. Zarazilam nim wiele koleżanek :) używam go już od 2 lat i nawet nie śni mi się by go zmieniać :) a jak zapomnę go do torebki włożyć to katastrofa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na recenzję preparatu do usuwania skórek:) Aktualnie posiadam taki marki wibo i sprawuje się całkiem przyzwoicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko potestuję go dłużej, to skrobnę recenzję :)

      Usuń
  10. bardzo lubię ten żel do skórek ;) a ten tusz z rimmela to jeden z moich ulubieńców.
    jeśli chodzi o drogerie internetowe to polecam drogerię ekobieca.pl :) obsługa jest bardzo miła i można tam kupić masę fajnych kosmetyków w bardzo niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę na tą stronę :) Czyżby szykowały się kolejne zakupy? :D

      Usuń
  11. Jak już przetestujesz ten balsam przeciw pękaniu ust to chętnie przeczytam jakąś recenzję bo zbliża się zima a zimą moje usta wyglądają masakrycznie, są mega suche i popękane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam klasyczny Blistex :) Bardzo fajnie nawilża :)

      Usuń
  12. oo ciekawi mnie ten essiak, już chodzę w koło niego od jakiegoś czasu:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam bardzo spróbować tych osławionych Essiaków, ale już im podziękuję :D

      Usuń
  13. Ciekawe jak Essie się sprawuje, oby trzymał formę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. żel do usuwania skórek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ubolewam, ze nie kupiłam w końcu tego żelu! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz to Ci mogę odlać trochę :D :*

      Usuń
    2. No coś Ty ! :* Szarpnę sie kiedyś jak mi co nie co na koncie urośnie. :D

      Usuń
  16. zaciekawił mnie ten żel do usuwania z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń